jemi073.reismee.nl

Washington - Philadelphia

Gisteren waren we gebleven bij het ontbijt buffet en dat was echt heerlijk en luxe. In het salon hier stond een buffet met vers fruit, gekookte eieren, muffins, toast etc etc, eigenlijk heel normaal, maar wel heel sjiek. Na dit geweldige ontbijt zijn we richting Capitol Hill gegaan, waar we een rondleiding kregen van een medewerker (leren kennen via Facebook, dan is de digitale weg toch best fijn) en zo kregen we dingen te zien die voor andere gesloten blijven. Bijvoorbeeld zoiets normaals als het restaurant, of de kantoortjes onder het Capitool. Het Capitool was erg mooi, de dome, helaas was er geen zitting van de representative's (zeg maar tweede kamer). Helaas was het wel een voorwaarde dat we alles moesten inlveren en dus kon ik geen foto's maken :(. Later zijn we gaan luchen bij Ebbit Grill en hebben we overheerlijke crabcakes op, heeeeeeeeeerlijk (hebben we dat ook in NL/BE)?

Hierna hebben we nog een toer gedaan door Washington DC, helaas was het waterbassin voor het Licoln Monument helemaal verwijderd en had Jef even een teleurstelling te verwerken. Hierna nog de normale toeristendingetjes gezien en ik zou zeggen, kijk maar naar de foto's ;-).

Dadelijk weer inpakken en genieten van ons laatste ontbijt bij het Swann House en dan gaan we nog naar Arlington, het graf van J,F. Kennedy bekijken en meteen door naar Philadelphia.

Tot later......

Groetjes, Michael

Titi

Amai, dat zal wennen worden wat ontbijt betreft wanneer jullie terug op Hollandse bodem zijn. Geniet er dus maar van ! Gisteren uitgebreid foto's bekeken in Kastel met je mam. De stick is daar gebleven en den Bob had ook zijn laptop bij en heeft alle foto's gekopieerd. Gisteren hebben Miet en ik al een selectie gemaakt van Michaels, haar en mijn foto's om een boek aan te maken. Vanavond werken we er aan door.
Groetjes

jopie

Recept gevraagd van de crabcakes??????Geweldige reis maken jullie ,ik mag wel 'n beetje jaloers zijn hé.Geniet er van!!!.Liefs en 'n dikke knuffel .