jemi073.reismee.nl

Op naar Obama!

Vandaag zijn we extra vroeg opgestaan om wederom weer een lange rit te maken. Dit keer van Niagara Falls US naar Washington DC. In het begin was het best wel wat rot weer, regen en een beetje onweer. Ik (Michael) heb er weinig van meegekregen, wantik had mijn ogen weer snel dicht.Ik voeldeme nog beroerd van de nacht,want ik had dit keer ook overgegeven. Niet zo lang gelukkig als Jef.... (dit om het verhaal een sappigheid mee te geven ;-))

We zijn om 8 uur vertrokken en zijn gereden via Buffalo, Elmira, Harrisburg (daar kregen we file) en zijn vandaar uit binnendoor gegaan. Gelunchd in Williamsport, in een gezellig familierestaurant, waar we de eerste buitenlanders van het jaar waren (zo leek het tenminste ) Onderweg nog even de benen strekken bij de Maria grot, was ook erg mooi. Rond19.00 arriveerden we bij het Swann House, erg mooi! (dit na een geruime tijd gezocht te hebben, waar blijkt dat de relatie goed bestand is tegen stressmomenten van kaart lezen (herkenbaar voor velen??)

Uiteindelijk op de kamer, even gerelaxed in de whirlpool en dan te voet de stad in.Daar blijkt dat het inderdaad een ingewikkelde stad is! Meer gezocht en rondgelopen, uiteindelijk alle restaurants dicht (ook wel es gezond) en nog even bij het witte huis langs. ik (Jef) heb de hand van Michelle Obama gezien en aangezien de voeten moe en de magen leeg waren hebben we een taxi richting huis genomen.

Heerlijk geslapen in het giga-bed, en zo (het is nu donderdagochtend) richting het capitool. Eerst nog ff het ontbijtbuffet plunderen :P

Groetjes

Michael (eerste deel van t verhaal) en Jef

Patrick en Eric

Hey mannen, leuk jullie verhalen te lezen en goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben. Maar een stressmoment met het kaartlezen.... dus toch bijna.... hihi. Nee hoor ook wel een beetje herkenbaar. Geniet er maar lekker van en alvast veel plezier voor straks op het bootje.

Marian en Loïs

Dikke kussen van ons!