jemi073.reismee.nl

De Niagara Watervallen

Vandaag, een keer niet te vroeg opgestaan, een snel ontbijtje (de koffiemevrouw was blij dat er nog iemand kwam deze ochtend :D). Daarna richting de watervallen, eerst ff een kaartje kopen, daarna eerst naar het observatorium (een overhangende, halve, brug, over het water) waar Michael zn fotomaak-hartje kon ophalen. Daarna de lift naar beneden, en op de boot. De Maid of the mist-boten varen al jaren tot in de 'horseshoe'falls. Gelukkig haddenwe regenjasjes gekregen ;-)

Rond het middaguur, was ons programma hier al afgewerkt, en aangezien er voor de rest in de stad echt niets, maar dan ook niets te beleven. Gelukkig hebben we onze auto nog. Richting Buffalo gereden, een grote stad, maar niet echt (of echt niet) touristisch. Onze neus verder achterna, richting we weten we niet waar, kwamen terecht bij een gezellig restaurantje aan de rand van Lake Erie. Lekker gegeten en gezien de temperatuur (richtingen 30gr) en het mooie uitzicht (over t water) maar zonder strand, even aan de serveerster gevraagd waar er ergens een leuk strand was. Een half uurtje verder, langs allerlei geweldige huizen gereden, kwamen we aan t strandje, Micky Rats. 2 uurtjes heerlijk in de zon gelegen, ( t is tenslotte vakantie, je moet niet altijd iets te doen hebben) en daarna weer richting Niagara.

Nog een hapje gegeten en na een lekkere douche, vroeg onder de dekens, morgen weer vroeg op pad richting Washington:

Doordenker van Michael: waarom heeft de shopeigenaar een pet op, als er no pets allowed op de deur staat?

tot laterssss

groetjes

Jef

jopie

Geieten maar jongens en wat 'n lichaam Jef. groetjes

Peter

Prachtig he, die watervallen.
Mooie foto, Mike, op 't strand?????!!!!!! :-)

Groetjes en geniet maar lekker verder.

Miet bergmans

Hoi ,jef en Michael
De watervallen zijn prachtig he.Gelukkig geeft men regenjassen anders ben je klets nat.
Wat fijn dat jullie een wagen ter beschikking hebben zo kom je op plaatsen die andere niet zien.
De fotos zijn mooie maar dat kan ook niet ander met zo iemand als Michael.Ik heb genoten van New Jork.
Geniet nog van je vakantie en ik denk dat het mooiste nog moet komen.
Gr Miet

titi

De Michael zijn opmerking kan ook ingekaderd worden samen met mijn slimme uitspraken.
Geniet nog maar heel hard, want als je thuiskomt, is het back to reality.
Morgen neem ik de stick van de Michael mee naar Kastel. Er zal weinig gekaart worden, vrees ik.
Groetjes
den Tiet