jemi073.reismee.nl

on the road!

Vanmorgen vroeg de koffers gepakt, ging vlot en makkelijk (met dank aan de dames die al wat vuile was hadden meegenomen).Een snel ontbijtje en de auto ophalen.

De dame aan de balie had duidelijk behoefte aan een pauze, en een half uur later was de GPS ingesteld, en hadden we voor een kleine extra bijdrage een upgrade naar een wat grotere auto. In de parkeergarage werd de meest opzichtige, grote, witte auto naar voren gereden en werd dit ons vervoermiddel voor de komende week. (aangezien ik toch al een zwak heb voor foute witte auto's voelde ik me helemaal in mn nopjes

Wink

De rit door hartje New York ging prima! Zeker toen de GPS geen geheimen meer voor Michael had, waren we al snel op weg richting Niagara.

Het was een erg mooie rit, met veel heuvels, bossen, meren, rivieren, velden, boerderijen,... Alles was even groot en Amerikaans. Zoals je bij ons wel es een aangereden konijn of eekhoorn ziet, hebben we vandaag 15!! gehemelde herten (echt grote), 3 vossen, 3 wasberen, en 1 zwarte beer gezien (voor de duidelijkheid, ze zaten allemaal in die dierenhemel). We hebben nog 1 levende wasbeer gezien en 1 mini eekhoorn (living on the edge, de weg overstekend).

Na 8 uur onderweg kwamen in ons hotel aan. Het Giacomo is gevestigd in een oud pand, en is een erg mooi boutiquehotel (als het ding maar een naam heeft). Daarna meteen richting die watervallen die hier op 10 min wandelen vandaan zijn. Erg mooi, erg indrukwekkend! Nog snel een hapje gegeten in het Hard Rock café, en we gaan zo onder de wol!

slaap lekker!

groetjes

Jef

jopie

Van de honger hoeven jullie niet om te komen ,als je zoveel vlees onderweg tegen komt.Haha.Veel plezier.Enne voorzichtig hé.groetjes

Pieter en marcel

Hoi mannen leuk datjullie het naar je zin hebben..
Als je nog eens een beer ziet neem er een mee voor ons.
geniet er van en nog veel plezier we blijven jullie volgen hier..

Titi (namens je mam)

Je mam was heel blij met je berichtje dat jullie goed de stad zijn uitgeraakt. Van de jetlag heeft ze "plezant last" (sic).

Marcel

Een boutiquehotel, kijk aan dat zijn meestal wel leuke hotels moet ik toegeven!!
De foto van de toren (was het de CN tower van Toronto) is wel echt mooi!!!
Geniet van jullie roadtrip (just like Oprah once did) door the States :-)
Kiss Marcel

marian

wat heerlijk om te zien dat jullie het zo fijn hebben!
dikke kus van mij en een slapende loïs