jemi073.reismee.nl

on the road!

Vanmorgen vroeg de koffers gepakt, ging vlot en makkelijk (met dank aan de dames die al wat vuile was hadden meegenomen).Een snel ontbijtje en de auto ophalen.

De dame aan de balie had duidelijk behoefte aan een pauze, en een half uur later was de GPS ingesteld, en hadden we voor een kleine extra bijdrage een upgrade naar een wat grotere auto. In de parkeergarage werd de meest opzichtige, grote, witte auto naar voren gereden en werd dit ons vervoermiddel voor de komende week. (aangezien ik toch al een zwak heb voor foute witte auto's voelde ik me helemaal in mn nopjes

Wink

De rit door hartje New York ging prima! Zeker toen de GPS geen geheimen meer voor Michael had, waren we al snel op weg richting Niagara.

Het was een erg mooie rit, met veel heuvels, bossen, meren, rivieren, velden, boerderijen,... Alles was even groot en Amerikaans. Zoals je bij ons wel es een aangereden konijn of eekhoorn ziet, hebben we vandaag 15!! gehemelde herten (echt grote), 3 vossen, 3 wasberen, en 1 zwarte beer gezien (voor de duidelijkheid, ze zaten allemaal in die dierenhemel). We hebben nog 1 levende wasbeer gezien en 1 mini eekhoorn (living on the edge, de weg overstekend).

Na 8 uur onderweg kwamen in ons hotel aan. Het Giacomo is gevestigd in een oud pand, en is een erg mooi boutiquehotel (als het ding maar een naam heeft). Daarna meteen richting die watervallen die hier op 10 min wandelen vandaan zijn. Erg mooi, erg indrukwekkend! Nog snel een hapje gegeten in het Hard Rock café, en we gaan zo onder de wol!