jemi073.reismee.nl

Bye bye

Na 2 dagen van intensief shoppen ( macy's, desiGual, ... ) kilometers lopen, tussendoor geregeld een kop koffie of een borreltje is hebben we onze dames deze middag weer naar de luchthaven gebracht. Om hun reisleiders te bedanken, werden we getrakteerd op een zondag ochtend brunch in het Marriot Hotel op Times Square. In hun restaurant 'The View' op de 47e verdieping heb je een super uitzicht! Helemaal bijzonder is dat het een rondraaiend restaurant is! (goede tip van Jules en Eric, via Miet, alhoewel, goed?!? na een half uurtje werd Miet zo ziek, dat ze buiten een kopje thee weinig van het geweldige buffet heeft meegekregen!

Wij hadden natuurlijk nergens last van ;-)

We hebben de dames nog geholpen tot aan de douane, en daarna zat onze taak erop. We hebbeb van ons gezelschap genoten! Ze hebben zich allemaal prima gedragen (hoewel sommige algemene kennis ontbreekt; kan iemand Titi uitleggen hoe de tijdzones werken, en waar de Fillipijnen liggen?)

Eenmaal terug in de stad, hebben we nog rondgelopen, om tegen 19u richting theater te gaan. We hadden onszelf getrakteerd op de musical: Priscilla, Queen of the Dessert. 1 woord: geweldig!!! (film is ook al een aanrader)

Nu nog ff een verhaaltje schrijven en morgen op pad! jullie horen van ons!

groetjes

Jef

jopie

Het zal nu wel stil zijn zonder de dames.Maar met z'n tweetjes ook gezellig toch.Geniet er lekker van .Ik geniet van je verslag Michael.Groetjes

Marcel

Het eerste deel van de trip zit er dus helaas al op. Maar uit de verhalen valt wel af te leiden dat jullie het erg leuk hebben gehad met zn allen. Nu lekker verder met zn tweetjes, dat wordt vast ook super!
Geniet van het volgende deel van de trip
x Marcel

Kato

OK, tijdzones en de Filipijnen komen bij op het lijstje van het zeeniveau ;o)
De dames zijn intussen goed en wel terug in België, ze zijn al langs geweest voor een tas koffie.
Geniet nog van de rest van jullie reis, we kijken al uit naar de verhalen en de foto's.
Groetjes uit Heverlee

Titi

Hoi Ex-Reisleiders

Eindelijk van ons verlost ! Nog eens een dikke merci voor de super service die jullie aan ons geleverd hebben. Alvast een alternatief als je Verloskundige niet meer zo fijn zou vinden, maar ja, jij kan Marjan natuurlijk niet missen en v.v.
Het winkel-aanbod op Newark was ontgoochelend. Slechts 1 winkeltje met hoofdzakelijk parfum. De terugreis is prima verlopen, weliswaar een beetje turbulentie maar dat heeft ons niet belet om te tetrissen. Na de koffie bij Kato (merci Kato !) 4 uur geslapen. Amai Michael, dat deed deugd. Alles goed verlopen met het ophalen van de huurwagen ? Geniet van jullie verdere vakantie en we blijven jullie volgen.
Groetjes
Titi

Willeke

Hallo Jef en Michael

Wat een leuke vacantie geniet er van.

Groetjes Veel plezier