jemi073.reismee.nl

Een ochtend met de fiets door Central Park,...en shoppen natuurlijk

Zo, we hebben de dames meegenomen voor een tochtje fietsen door Central Park, nog even gebruik maken van de laatste minuten van onze hop on-hop off tour (hoewel na 3 dagen nog steeds niet alle leden van de groep, het verschil snappen tussen de rode en de blauwe bus,die dan ook nog es een rode en een blauwe tour heeft

Wink

Wanneer we de bus afstapten werden we meteen aangesproken door de fiets-verhuur-jongens en werden we meegenomen naar een parkeergarage. Daar hebben we allemaal een mooie fiets gekregen, heeft Titi een hippe fietshelm opgezet en we van start gegaan.

Niet helemaal duidelijk welke paden we mochten gebruiken, welke richting we uit mochten, en waar we naar toe gingen, maar de 2 uurtjes op de fietsen hebben voor het nodige plezier gezorgd. Vooral dank aanTiti, met fietshelm en steeds weer zakkend zadel, de fotos spreken voor zich, kijk en geniet! (hebben wij net in de bar ook nog gedaan, zeker met een paar borrels op, hebben we tranen gelachen!

De rest van de dag was een mengeling van shoppen en cultuur, met een bezoekje aan Grand Central Station en St Patricks cathedral, afgewisseld met de nodige shops en natuurlijk een paar uurtjes shoppen bij Macy's (meteen morgen terug om een t shirt terug te brengen,, waarvan de kleuren uitgelopen na effe door een sopje gehaald te hebben)

Morgen nog een dagje shoppen met de dames op het programma, en dan stilaan richting uitzwaaienvan ons dames!