jemi073.reismee.nl

Statue of Liberty and Ellis Island

Het beloofde, ondanks alle rare weersvoorspellingen toch weer een stralende dag te worden, dus vandaag zijn we op bezoek geweest bij het Vrijheidsbeeld en Ellis Island. Dit keer was het behoorlijk lang wachten, maar dat werd beloond door een kleine vloot van de USS Marine die werden verwelkomd door spuitende sleepboten, erg leuk. Daarnaast was het prachtig weer dusdit keer heb ik mooie foto's kunnen maken en volop kunnen experimenteren mat mijn polarisatiefilter(die ik met mijn verjaardag heb gekregen). Hij werkte overigens heel goed ;)

Hierna zijn we via Ground Zero lekker gaan shoppen op Broadway enzijn we heerlijk gaan eten bij Blue Ribbon in Greenwich Village en dat is echt moeite waard. Het eten en drinken was voortreffelijken men had zelfs een bakkerij onder in het gewelf.Kijk maar eens op http://www.blueribbonrestaurants.com.

Terwijl Jef en Irene lopend naar huis gingen, pakte ik (Michael dus) samen met de overige dames maar de taxi. Konden we lekker op tijd ons bedje in :-)........weltrusten dus.

Groetjes en tot snel

Michael

En ik kwam dus een paar uur later thuis. Irene en ik waren nog niet moe en hebben nog een flinke avondwandeling gemaakt. Onderweg nog even bij een kerk gestopt, waar een koor een mini-concert gaaf, een kippenvel momentje in de drukste stad van de wereld. Daarna ff koffie halen bij Starbucks, en door naar Times Square. Daar genoten van de indrukwekkende lichtreclames, en geniet mee zou ik zeggen! (kijk ff bij de fotos!)

Slaap lekker allemaal, of beter: Goedemorgen daar

groetjes

Jef

Reacties

Reacties

Hanneke en Martien

De foto's zijn gewoon schitterend (je polarisatiefilter werkt prima) en jullie hebben wel mazzel met het mooie weer en de vloot die verwelkomd werd. Zeer zeker de moeite waard geweest. En??? Heb je nog veel gekocht op Broadway?????
Nog heel veel plezier daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!