jemi073.reismee.nl

Go West,,,,,,....

Pien snapte er niet zo veel van, uitgelaten worden om 4u15, ook niet onze favoriete tijd, maar goed; een vroeg begin van lange leuke dag.

Onze eigen privé-chauffeur verzamelde ons hele reisgezelschap en om 8u zaten we aan ons ontbijtje in Zaventem. De vlucht is iedereen goed bevallen; mijn (buur)man was vaak de binnenkant van zn ogen aan t bekijken, ik heb een spannende film gekeken en alle spelletjes op de ipad (dank aan frank) uitgeprobeerd en de vier dames op een rij, vonden dat de tijd veel te snel ging. In de stoel voor hen, was een gameconsole en toen Tetris eenmaal ontdekt was, hadden ze een paar uur extra niet erg gevonden. Ze waren dat ook diep teleurgesteld dat hun spel onderbroken werd door de captain die een boodschap had en t was hilarisch om te zien dat ze om ter snelst weer naar hun console grepen om weer verder te spelen.

De aankomst en bagage halen op Newark verliep prima! Met de airtrain naar t station (en je moet je echt vasthouden als hij plots vertrekt, daar weet Miet nu alles van) en dan weer verder met de trein naar Penn Station. Dit grote station onder Madison Squar Garden ligt vlakbij ons hotel. 3 minuten wandelen en we stonden aan de bali om in te checken.

De licht oververmoeide dames konden de humor (als je t humor kan noemen) van de balimedewerker niet echt waarderen, maar door veel lief te lachen kregen we allemaal een mooie kamer met een view! op the empire state building.

Na de koffers uitgepakt te hebben, even een kennismaking met de stad! enkele highlights

- Bij Madame Taussaud, staat toch echt geen echt man buiten, maar een beeld, en het is echt Morgan Freeman, en niet Nelson Mandela

- Er is wel erg veel blauw op straat te zien, dus dan moet er toch een beroemdheid in de buurt zijn (die volgens Titi echt 'ne frut daor aan t eten is'

- Bij Thalia's hebben we een lekker hapje gegeten alhoewel de vermoeidheid de eetlust bij sommigen aantaste (daar heb ik dus nooit last van)

- De eerste strafpunten zijn al uitgedeeld, Tiet en Miet zijn we al (of nog maar) één keer kwijt gespeeld (en gelukkig weer teruggevonden).

Een lange dag, hier pas vroege avond, in NL en D 2u30 snachts, dus ik ga mn oogjes dichtdoen!

groetjes

Jef

Peter

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Niet te veel pretzels eten want dan kom je nog meer aan:)
Leuk verslag met foto's. Nog veel plezier en uitkijken voor tornado's.

Groetjes uit Rijen.

Marcel

Hi All,

Goed om te lezen dat jullie een prettige vlucht hebben gehad. Klinkt goed zo'n eerste dag...en dan te weten dat er nog veel meer aankomen, heerlijk!!
Super leuk om jullie zo te volgen!

Marcel x

margot

tof initiatief zo kan ik meevolgen , doe titi de groeten van mij en hou ze in de gaten he !!

Den Boberos

doe dat goe in NY
Ik heb vernomen een beetje regen! jullie zullen wel blij zijn om nog eens regen te zien
Niet te lang slapen een week is kort maak er lange dagen en korte nachten van daar
Genieten maar

jopie

Hoi lieve mensen ,Heel veel plezier daar en voorzichtig hé.Iedereen de groeten.

Hanneke en Martien

Hi guys
Jullie heerlijke vakantie is nu dus echt begonnen. Heerlijk om jullie verslagen nu te lezen ipv ze zelf te moeten schrijven. Fijn als je weer thuis bent om het terug te lezen want je krijgt zoveel indrukken mee dat je het merendeel alweer vergeten bent als je thuis komt.
Ik ga jullie in ieder geval op de voet volgen dus pas maar op........I'll be watching you!!!
XXX