jemi073.reismee.nl

Ingepakt en...........

Het is nu tien voor half één en ik heb de spanning al goed te pakken. Enneh wat blijft het moeilijk zeg met het inpakken van de koffers, wat neem je wel en wat neem je zeker niet mee.

Maar goed, we zitten op de grens van het gewicht en waarschijnlijk zullen we nog wel aan mIeke vragen of ze iets mee kan nemen:-). Gisterenuitgebreid afscheid genomen vanK&W (de hondjes), ze zijn al aardig op leeftijd, dus je weet maar nooit. Even ook de laatste foto's gemaakt, je kunt het maar vastgelegd hebben. Affijn ik ga eens proberen te slapen, de wekker gaat alweer om 3.30 pfffffffffffffffff

Weltrusten en tot later

Michael

Reacties

Reacties

Marcel

Woehoeee de eerste die reageert op dit bericht :-) haha
Hele goede vlucht!!
Marcel x

Marian

Heel veel plezier op vakantie!
Kus Marian en Loïs

Jasmijn

Hey vakantiegangers!!

Jullie zijn al volop aan het genieten van new York lees ik!! Heerlijk ben jaloers!!

De hondjes maken het uitstekend! Ze zijn veel fitter dan ik dacht! Wandelen gewoon mee met zara en mij 2x per dagje een rondje door het bos. Verder liggen ze heerlijk inde tuin en in hun eigen gasten verblijf!
Kortom lekker genieten daar en je geen zorgen maken om de oudjes die houden het nog wel vol :)

Liefs jasmijn en natuurlijk ook Klaas
Met een lik van Wesley en Kevin en zara

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!