jemi073.reismee.nl

Hello New York, bye bye USA

Gisteren werden we helaas al geconfronteerd dat het einde van onze vakantie in zicht is, de disembarkation formulieren werden afgeleverd en de bijbehorende procedures werden uitgelegd. Erg jammer, maar wat hebben we ervan genoten. De eerste week met de dames in New York erg gezellig, daarna onze rondreis naar Niagara Falls (de watervallen waren geweldig maar het plaatsje viel een beetje tegen). Daarna via Washington DC, Philadelphia weer terug naar New York voor onze Cruise. De eilanden Grand Turk, St Thomas, San Juan, Bermuda-West End, het casino, verschillende (karaoke)shows, het was allemaal geweldig! Op sommige momenten hebben we ook met heimwee teruggedacht aan onze cruise op de Norwegian Gem, maar het kan natuurlijk niet overal hetzelfde zijn. Vandaag mochten we nog even genieten van een tour door het theater en de backstage, dit was 'amazing'! Een garderobekast van drie verdiepingen die je automatisch kunt laten draaien, wellicht een ideetje voor thuis :-).

Het was onze eerste keer samen dat wij zo'n grote reis hebben ondernomen en vonden het dan ook erg leuk om onze reisblog bij te houden (al was het tijdens de cruise af en toe wel eens lastig). Nog leuker was het om jullie reacties weer te lezen. Het verbaasde ons hoeveel mensen ons hebben gevolgd tijdens onze rondreis, erg leuk. Zelfs mensen die via Facebook of Hyves hebben gereageerd. Iedereen erg bedankt daarvoor.

Wij komen morgen aan in New York en zullen 18.40 uur het vliegtuig nemen naar Brussel. Als alles meezit landen wij dinsdagochtend op Zaventem en gaan in etappes weer op weg naar ons huisje in Den Bosch. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit het laatste verslag zal zijn van onze reis, nogmaals iedereen bedankt voor het volgen en de reacties. Wij gaan nog even snel genieten van de laatste momenten van onze cruise en onze terugreis.

Hopelijk zien we (of spreken/mailen) elkaar snel weer.

Groetjes Jef & Michael

Peter

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de reis. Het was leuk om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.

Ik wens jullie een goede reis weer terug naar Den Bosch.

Tot gauw!!

Groetjes.

san en jon

goede trugreis, en tot snel. XXX

Hanneke en Martien

Dus de Bermuda driehoek heeft jullie niet op misterieuze wijze opgeslokt???? Dus geen verhalen over de verzonken stad Atlantis????? Hè, wat jammer nou. Maar wel blij dat jullie hebben genoten en weer gezond en wel terug komen. Geniet nog even van die laatste uren en een goede reis terug. Ook wij hebben genoten van jullie verslagen. XXX

Marcel

Aan al het goede komt helaas een einde....maar het was wel echt super volgens mij! Geniet nog van de laatste minuten en heb een goede reis terug.
x marcel

FB uit het mooiste dorp in Nederland

Ik heb alle verhalen met heel, veel plezier gelezen en de foto's bekeken. Ook ik vind het jammer dat jullie weer naar huis komen, want dat betekent dat het moderne logboek gaat stoppen. Ik wens jullie nog veel plezier en een veilige terugreis. We hopen jullie snel weer te zien.

Willeke

Aan alles komt een eind maar je mag niet klagen met
zo n mooie vakantie nog even genieten en een goede
terug reis

Tot ziens.

Miet

Einde van de vakantie,spijtig dat het zo snel gaat.We hebben ook genoten samen met juliie in New York.Nogmaals bedankt en tot ziens.
Goede reis

Frank

Goede reis terug! Zo te lezen, zijn jullie net op tijd om dinsdagavond weer naar badminton te komen :-) We hebben jullie daar gemist.