jemi073.reismee.nl

Snorkelen bij Saint Thomas

Vandaag zijn we om kwart over zes al opgestaan want we wisten helaas nog niet wat we gingen doen. Jef vindt snorkelen leuk om te doen, maar ik vindt het iets minder. Dus ik had Jef nog wat andere opties gegeven. Maar het snorkelen naar een scheepswrak leek hem toch wel heel erg leuk. Gelukkig waren er nog plaatsen en ik vindt het niet erg om op boot te blijven. Toen we uiteindelijk toch op plaats van bestemming waren, heb ik toch maar de stoute schoenen (of vinnen) aangetrokken en heb meegedaan met het snorkelen. Jef had het mij al eens geleerd vanaf het strand op de Kaapverdische eilanden, maar ik blijf het eng vinden. Nu ging het eigenlijk steeds beter en ik vindt het nu erg leuk om te doen. Dus als de omstandigheden het toelaten gaan we op Bermuda ook snorkelen, maar dat zien we nog wel. Verder valt er niet veel te melden, we gaan nu weer anderhalve dag varen en dan zijn we zaterdag op Bermuda en dan gaan we weer verder naar New York. Als we nog iets geks of iets benoemenswaardig meemaken zullen we jullie dat zeker laten weten. Tot laterzzz.

Groetjes Jef & Michael

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!