jemi073.reismee.nl

Saint Juan and....let's party

Een dag even geen verhaal en geen internet, dus het is weer even nadenken waar we waren gebleven. Ik begin gewoon weer vanaf gisterochtend (we weten al niet meer welke dag we leven, het is vandaag de 9e) en tot Jef's verbazing kwam hij erachter dat we nog een dag extra hebben....jippie!!!!! Gisterochtend dus begonnen met een lekker ontbijtje bij ons op het balkon, geweldig is dat toch. We hadden besloten om in St. Juan geen excursie te doen maar gewoon onze eigen weg te bewandelen, helaas was dat een doodlopende weg. Het was een mooi pad langs de vestingsmuur en wij dachten dus dat we op het eind naar boven konden gaan om het Fort te bekijken.....niet dus. Kun je nagaan hoe wij ons voelden, het was erg warm en vochtig en een fikse bui op komst en niemand vertelt je wat (en wij hebben blijkbaar niet goed op het bord gekeken). Toen we terugliepen hebben we dus wel tegen een aantal mensen verteld dat een dead end way was, en zij blij natuurlijk. We hebben langs dit pad wel genoten van de natuur daar, prachtige hagedissen (of leguanen) en een groot aantal verschillende katten. We hebben natuurlijk dan ook veel aan onze vriendin Titi moeten denken die enorm veel van deze dieren..........;). Uiteindelijk kwamen we weer bij de stadspoort aan en konden we daardoor naar het stadje. Het duurde niet lang of het begon te regenen en niet zo'n beetje, maar God's huis bood ons onderdak. Was trouwens ook een heel mooi kerkje. Na deze verfrissende bui zijn we doorgelopen naar het Fort en hebben de vesting bekeken en daarna via het kerkhof en wat louche straatjes weer terug naar het stadje. We hebben wat gewinkeld, Jef heeft nog wat gevleugelde vrienden blij gemaakt met een snoepje. Uiteindelijk hebben we een terrasje gevonden waar men een aanbieding had, 2 Mojito's voor de prijs van 1. Oooops, na ieder twee Mojito's gedronken te hebben, hadden we hem weer aardig hangen. Tja, als je alleen maar cola drinkt, ben je dit dus niet gewend hahahaha. Wij dus maar even terug naar de boot voor een kleine pauze. Omdat de boot pas weer om 22.30 zou vertrekken, leek het ons wel eens leuk om in het stadje wat te gaan eten. Zou eigenlijk niet zo lastig moeten zijn, zou je denken. Maar helaas was de door Sarah Michel (jawel, DE Sarah Michel (shopping advisor van de cruise) geadviseerd restaurant niet meer open. Dat was het restaurant waar de Pina Colada was uitgevonden. We keken al zo uit naar die heerlijke drankjes..... Uiteindelijk zijn we beland in een restaurant waar we een heerlijke Paellea (Pajella) hebben gegeten en een overheerlijke Sangria, waar volgens mij geen bodem in die kruik zat. Er bleef maar drank uitkomen...hahahah. Toen we weer terugkwamen op de boot, kregen we te horen dat de boot op halve kracht ging varen (geen paniek daar), het scheelt ons alleen wat tijd op de eilanden en we krijgen compensatie:-). Daarna was het een poolparty, erg leuk. Linedancing, drankjes, polonaise en veel slingers, affijn kijk maar op de foto's.....Daarna ons bedje opgezocht want we moesten de volgende dag (vandaag dus) er weer vroeg uit.

M&J

Peter

Hello,
Ben ik blij dat ik niet de enige ben, die een doodlopende weg inslaat. Jullie worden nog echte drankorgels. Zo te lezen genieten jullie er wel van. Groot gelijk hoor jongens. Veel plezier nog.
Groetjes pa.

Willeke

Wat geeft dat op halve kracht varen,jullie warentoch ook niet meer op volle kracht met al die alcohol.

Geniet nog maar enkele dagen.

Groetjes

Titi

Fantastisch toch dat jullie aan mij denken telkens je een straatkat ziet ! Morgen terug thuis, dat zal aanpassen worden, jongens !
Ons fotoboek staat bijna op punt (na heel wat geknoei). Groetjes en goeie vlucht gewenst !