jemi073.reismee.nl

Grand Turk

Vandaag bezochten we Grand Turk, het was er erg bewolkt en later bleek dat we het niet erg getroffen hebben, het blijkt nu het regenseizoen te zijn in de Carribean. Dus met elke zonnestraal zullen we al blij zijn. Alhoewel, we lopen nog steeds een beetje bij te komen van onze zonnebrand van gisteren. Het was een niet al te groot eiland en de pier waar we aanlegden kwam uit in een shoppingcentrum. Waarbij het een heel groot toeval was dat de kassabonnetjes er hetzelfde uitzagen als van de boot. Wij dachten dus al dat de cruisemaatschappij de eigenaar van dit winkelcentrum zou zijn. Uiteindelijk kwamen we bij een zwembad aan dat wel redelijk groot was, maar voor sommige Amerikanen was het meer van 'Oooh my God, it's amazing'. Wij lachen dan maar een keertje. Nadat Jef een paar baantjes heeft gezwommen en ik mijn dutje heb gedaan zijn we met een catamaran meegeweest. Jef vindt het helemaal geweldig om te snorkelen en ik iets minder, zeker als het mij te diep is. Daarna ben ik ook nog even het water ingeweest voor een kleine party, altijd leuk. We kregen toen een rumdrankje, dat wel erg lekker was. Maar nadat wij hadden gelunched en ons hadden teruggetrokken op onze kamer, vielen we als een blok (of was het als een roos) in slaap. Inmiddels was de boot ook alweer vertrokken en begon het ook te regenen.......op weg naar San Juan - Puerto Rico. Na het buffet-eten zijn onze wegen gescheiden, ik ben een film gaan kijken op het hele grote scherm en Jef is bij onze kennissen gaan zitten uit Tennessee. Later ben ik er bij gaan zitten en zijn we nog een tijdje door blijven praten over onze talen, beroepen, regeringen, gezondheidszorg etc etc. Nu hebben we net ons ontbijtje weer besteld voor op de kamer en gaan we weer lekker slapen en zien we wat de dag van morgen ons weer gaat brengen.

Groetjes, M&J

Reacties

Reacties

jopie

Jammer van de regen.Volgende keer in het zomerseizoen aankomen.Want deze reis zal waarschijnlijk niet de laatste zijn.ha ha .lieve groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!