jemi073.reismee.nl

Water, water enn.....nog eens water

Uiteraard denken we nog aan jullie, echter het internet is niet gratis hier en ik blijf dan toch Hollander ;-). We houden het ook gewoon beperkt. Anders denken jullie misschien nog dat wij het niet leuk vinden hier haahahah. Afgelopen zondag zijn we op de boot gekomen en sindsdien er niet meer afgeweest. Tja je moet er iets voor over hebben als je zo'n afstand moet overbruggen, maar met twee flessen Martini Asti zijn we de dagen goed doorgekomen :-). Sinds vandaag hebben we uitgebreid mogen genieten van de zon en wat denk je, ondanks dat we ons goed hebben ingesmeerd kan ons NL/Belgisch huidje er blijkbaar toch niet goed tegen, we waren dus in no-time rood verkleurd ofwel verbrand. Morgen komen we aan op Grand Turk, de hoofdstad van de Britse kolonie Caicos-eilanden en laten we ons eens verrassen. We hebben een excursie met een Catamaran geboekt, kwestie van de ene boot omwisselen voor een andere.

De boot is vooral dicht bevolkt met oude Amerikanen, die vooral veel eten en veel eten. We zijn nog maar 2 Nederlanders tegen het lijf gelopen en de boot is zo groot dat we ze al een dag niet meer gezien hebben.

Slapen doen we hier heerlijk, ik droomde zelfs dat het Swan House in Den Bosch stond en dat we elke ochtend een luxe ontbijt krijgen in zo'n sjieke eetkamer. Tja in het echt zal dat toch weer met zijn tweeen bij de tv zijn, ik wil dan het liefst RTL nieuws zien en Jef kijkt natuurlijk het liefst naar het late Belgische nieuws, ach het is weer even wennen maar dat gaat snel. Nu nog even genieten van die heerlijke zon hier en de mooie eilanden en dan komen we weer snel jullie kant op........

Groetjes,

Michael & Jef

Reacties

Reacties

Peter

Hallo mannen,

Het ziet er weer fantastisch uit. Geniet er maar goed van.
Uitkijken op de katamaran.

Groetjes.

Marcel

Ohjee een bericht geplaats vanuit Bermuda....dit wordt toch niet zo'n verhaal van: ehh hebben jullie ooit nog iets van Jef en Michael gehoord??!!?....tja het laatste dat ik weet is dat ze op cruise waren bij Bermuda LOL hahah
Geniet er lekker van in elk geval.....ik ben al 3 dagen aan het herstellen van mn weekendje Gent, wat een drama al die alcohol :-) haha

Marcel

Miet

Genieten er van. Ik wou dat ik er bij was.
Groetjes

titi

Ik ben hardstikke jaloers. Zou ook wel eens zo'n chique cruise willen doen. Real life in Holland zal straks wel tegenvallen !

jopie

Geweldig ,is er nog plaats over voor mij???Liefs en voorzichtig zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!